اخبار و نقد بازی و نرم‌افزار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، بررسی هدست های واقعیت مجازی oculus , htc vive , valve index , PSVR

5G واقعیت افزوده‌ و‌ مجازی را به میان مردم می آورد

در ماه گذشته consumerLab اریکسون گزارشی منتشر کرد که آمادگی احتمالی استفاده کاربران از اینترنت 5G را نشان می داد . این مطالعات در 22 کشور و با حضور 35.000 شرکت کننده که نماینده حدود 1 میلیارد کاربر تلفن هوشمند بودند برای فروریختن 4 افسانه کلیدی که برای 5G  ساخته شده اند طراحی شده بود .

افسانه اول :مزایایی در استفاده از 5G در کوتاه مدت وجود ندارد

افسانه دوم:هیچ کاربرد واقعی برای استفاده از 5G وجود ندارد

افسانه سوم:گوشی های هوشمند تنها راه حل 5G هستند

افسانه چهارم: با استفاده از الگوهای استفاده از 5G در حال حاضر  می تواند به طور دقیق تقاضای آینده 5G را پیشبینی کرد

مهم است که باورها را بر اساس حقایق تنظیم کنیم نه گمانه زنی زیرا فقدان شفافیت در وضعیت واقعی بازار باعث چند قطبی شدن نظرات در بین تحلیلگران این صنعت خواهد شد

نتیجه تحقیقات نشان داده که توده مردم با دستان باز از فناوری های جدید استقبال می کنند .اریکسن اظهار می کند که کاربران آمریکایی شرکت کننده در این نظرسنجی حاضرند 20 درصد بیشار از شبکه های موجود حال حاضر برای استفاده از شبکه های نسل پنجم پول پرداخت کنند و علاوه بر کسانی که میخواهند زودتر از بقیه کاربران به شبکه متصل شوند نیز حاضرند 32 دصد بیشتر هزینه کنند ولی انتظار دارند در قبال آن خدمات ارزش افزوده ای در کنار آن نیز برای آنان فعال شود

بر اساس نظرسنجی اریکسون تا سال 2025 پیشبینی می شود از هر 5 کاربر شبکه 5G بیش از 200 گیگ در ما استفاده داشته باشند . همچنین حدودی نیمی از کاربران نیز گفته اند با ظهور این فناوری 3 ساعت بیشتر نسبت به گذشته در بیرون از خانه ویدئو تماشا خواهند کرد.

 

 

منبع VentureBeat
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.