پروژه آنلاین واقعیت افزوده خودت را ایجاد کن
ابزار جدیدی از شرکت 8th wall که توسعه همه ابزارها در یک ابزار واقعیت افزوده را به محیط وب میآورد
شرکت 8th wall اولین پلتفرم واقعیت افزوده تحت وب را راه اندازه میکند
شرکت 8th wall یک شرکت پیشگام در زمینه واقعیت افزوده است که در سال 2019 جایزه Auggie را برای بهترین ابزار توسعهدهنده به دست آورد، موفقیتهای خود در راه اندازه اندازی پلتفرم واقعیت افزوده تحت وب در محیط ابری را دنبال میکند.
این ابزار جدید یکراه حل یکپارچه جدید در مرورگر برای توسعهدهندگان برای ایجاد، همکاری، انتشار و میزبانی پروژههای واقعیت افزوده تحت وب بدون نیاز به نرمافزارهای ثانویه و یا هر نوعی از تنظیمات سرور ارائه میدهد. این نقطه عطفی برای واقعیت افزوده است چراکه زمان برای انتقال مستقیم تجربیات قدرتمند واقعیت افزوده تحت وب به بازار را کاهش میدهد.
از طریق ابزار جدید 8th Wall، مبتکران به قالبهای مفید دسترسی داشته و میتوانند در قالب گروههایی در زمان ساخت همکاری کنند که به آنها اجازه میدهد برنامه واقعیت افزوده را بهسرعت بسازند و در مقیاس بزرگ در محیط وب منتشر سازند.
سهولت در انتشار مستقیم پروژههای ایجادشده میتوانند برندها و سازمانهایی را قدرتمند سازد که به دنبال راهاندازی سریع پروژههای واقعیت افزوده تحت وب پیچیده برای مشارکت مصرفکنندگان، استخدام کارمندان، و آگاهی از برند هستند، که در عوض کمک میکند واقعیت افزوده بیشتر به سمت پذیرش و مقبولیت حرکت کند.
در یک مصاحبه با وبسایت VRScout، اریک مورفی-چوتوریان (مدیر اجرایی و به وجود آورنده 8th Wall) عنوان داشت که “برای این واقعیت افزوده پذیرفته شود، کاربران باید بتوانند بهسادگی به تجربیات بامعنایی با استفاده از دستگاههایی که هماکنون دارند دسترسی داشته باشند. آنها همچنین به تجربیات در دسترس متنوعی برای درک ارزش واقعیت افزوده نیاز دارند. موتور واقعیت افزوده ما تجربیات واقعیت افزوده در وب را در طول یک سال گذشته باهدف سهولت در دسترسی ارائه میدهد”.
در حال حاضر با 8th Wall با برندهای قوی ازجمله اسپایدرمن سونی، میللر لایت، بریتیش گاس، هینکن، هواپیمایی سوئیس، پورشه، رد بول، نشریه تایم، لگو، و الی + مونوپولی کار میکند، نیروی مورد نیاز همینجاست. احتمال بسیاری وجود دارد که این ابزار جدید واقعیت افزوده بتواند این موفقیت را تقویت کند و برندهای جدیدی را جذب کند.
و بهطور صادقانه این برندها باید دیوانه باشند که چنین کاری نکنند، چراکه تجربیات واقعیت افزوده در مرورگر 8th Wall به اپلیکیشنی نیاز ندارد و برندها میتوانند بهطور بالقوه به 2.97 میلیارد دستگاه موجود دسترسی داشته باشند،- تقریباً دو برابر تعداد تلفنهای هوشمند که از اپلیکیشن های واقعیت افزوده استفاده میکنند.
در تجربیات واقعیت افزوده تحت وب متعدد موجود، 50% تعاملات نسبت به رسانههای سنتی، دو دقیقه یا بیشتر طول میکشد.
بنی اوریت، مدیر توسعه 72andSunny در مورد مزایای پلتفرم 8th Wall صحبت میکرد و عنوان کرد که هر محصولی که بتواند امکان همکاری و مدیریت گروهها در مناطق زمانی و جغرافیایی متفاوت را فراهم کند کمک زیادی کرده است.
“این حقیقت که این پلتفرم محیط میزبانی و ابزار اصلاح کدها را یکپارچه کرده کار ما را بسیار راحتتر کرده و به موفقیت کمپین واقعیت افزوده در وب ما و افزایش خروجی نهایی این پروژه کمک شایانی داشته است.”
اینکه چه چیزی در آینده اتفاق خواهد افتاد، 8th Wall به ایجاد ابزارها و تجربیات واقعیت افزوده ادامه خواهد داد تا امکان دستیابی ساده کاربران به تجربیات بامعنا بر روی دستگاههایی که هماکنون دارند ایجاد شود.
مورفی-چوتوریان: “محصول ما امروز راه اندازه میشود و ابزارهایی را برای توسعهدهندگان فراهم میکند تا سادهتر محتوا ایجاد کنند که انتظار داریم به معرفی حجم زیادی از تجربیات پیچیدهتر به بازار منجر شود”
ابزار واقعیت افزوده تحت وب 8th Wall هماکنون برای تمامی توسعهدهندگان در وبسایت شرکت در دسترس است.
بنظر شما این بستر می تواند برای صنعت مفید باشد؟