اخبار و نقد بازی و نرم‌افزار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، بررسی هدست های واقعیت مجازی oculus , htc vive , valve index , PSVR

قسمت دوم رمان Ready Player One در آذر امسال منتشر می‌شود

ارنست کلین نویسنده رمان واقعیت مجازی Ready Player One دنباله این رمان را در آذر امسال منتشر می‌کند

زمانی که حرف از بزرگ‌ترین رمان علمی-تخیلی دهه گذشته می‌شود، اولین اسمی که به ذهن می‌آید رمان Ready Player One (2011) است. این رمان بیشتر از ۱۰۰ هفته عضو بهترین لیست فروش روزنامه New York Times بود، و اقتباس سینمایی آن‌هم برای چندین مدت عضو لیست پرفروش‌ترین‌ها بود. طرفداران کتاب با شنیدن این خبر که، در آذر امسال قسمت دوم کتاب منتشر می‌شود، خوشحال می‌شوند.
Ready Player
این دنباله که در حال حاضر به نام Ready Player Tow شناخته می‌شود، در ادامه رمان اول خواهد بود. این دنباله خوانندگان را به دنیایی پر از درد در زمان آینده می‌برد که بیشتر انسانیت وقت خود را در دنیای آنلاینی به نام OASIS می‌گذرانند، و در این پروسه از زندگی عادی خود فرار می‌کند.
به‌جز اینکه Ready Player Tow در ادامه موضوع قبل است خبر رسمی دیگری از داستان آن منتشرنشده است. این کتاب توسط شرکت Penguin Random House در تاریخ ۴ آذر امسال و در ۳۸۴ صفحه منتشر خواهد شد. این کتاب در قالب‌های دیجیتالی (۲۹۰ هزار تومان)، فیزیکی (۵۸۰ هزار تومان) و ویرایش صوتی (۵۸۰ هزار تومان) برای پیش‌فروش در سایت آمازون در دسترس است.
قبل از اینکه هدست‌های واقعیت مجازی برای مصرف‌کننده‌ی عادی در دسترس باشد، رمان Ready Player One رمانی بود که هر طرفدار فناوری باید آن را می‌خواند. داستان در سال 2044 و در جهانی که به دلیل تغییرات آب‌و‌هوایی از قحطی، فقر و بیماری پرشده است. داستان حول محور Wade Watts و دوست او می‌گردد که زندگی خود را در OASIS در جستجوی ایستراگ بجا مانده از سازنده OASIS، James Halliday، می‌گذرانند.
Ready Player
به دلیل اینکه Halliday هیچ وارثی نداشت، در زمان مرگ خود چالشی برای پیدا کردن ایستراگی طراحی کرد. اولین کسی که این ایستراگ را پیدا کند کنترل کامل OASIS و ثروت چندمیلیاردی او را به ارث می‌برد. بااین‌حال، پیدا کردن این ایستراگ به هیچ صورتی ساده محسوب نمی‌شود، زیرا که بعد از گذشت چندین سال کسی نتوانسته حتی اولین سرنخ آن را پیدا کند. و Wade Watts کسی است که این موضوع را تغییر می‌دهد.
ازآنجایی‌که Halliday در دهه 80 میلادی بزرگ‌شده، در طی داستان می‌توانید اشارات زیادی به فیلم‌ها و بازی‌های کلاسیک پیدا کنید. به نظر می‌رسد که کاور Ready Player Two استثنا نیست و اشاره‌ای به یکی از عناوین کلاسیک Activision بانام Pitfall (1982) دارد.
ازآنجایی‌که واقعیت مجازی هرروزه در حال پیشرفت و غالب شدن به صنعت سرگرمی است، نحوه ورود این اطلاعات توسط نویسنده به کتاب جدید خود می‌تواند جالب باشد. برای مطلع شدن از اخبار آینده این کتاب با ما همراه باشید.

منبع VR Focus

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.