اخبار و نقد بازی و نرم‌افزار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، بررسی هدست های واقعیت مجازی oculus , htc vive , valve index , PSVR

انتشار عنوان Gnomes & Goblins در اوایل پاییز

این عنوان دوم مهر در فروشگاه‌های Oculus، SteamVR و Viveport منتشر می‌شود

جان فارو (Jon Favreau) فیلم‌ساز تحسین‌شده (کارگردان عناوین مانند Iron Man و Mandalorian)، قصد دارد بعد از پنج سال توسعه عنوان واقعیت مجازی مورد انتظار خود بانام Gnomes & Goblins را اوایل پاییز و در فروشگاه‌های Oculus، SteamVR و Viveport منتشر کند. بعد از یک رونمایی کوتاه در سال 2016، Wevr که منتشرکننده عنوان است، یک دمو بیست‌دقیقه‌ای از آن را به‌عنوان بخشی از جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز منتشر کرد.

Gnomes & Goblins که با همکاری کارگردان واقعیت مجازی جک راول (Jake Rowell) توسعه داده‌شده است، شمارا به یک سفر در دنیا مجازی مسحور شده‌ای می‌برد که از موجودات جادویی، مینی گیم‌های مختلف، آثار قابل جمع‌آوری و چندین فعالیت دیگر که تصمیم شما در آن‌ها مستقیماً بر روی داستان عنوان تأثیرگذار خواهد بود. در این «روایت سفر» فریبنده، شما در نقش قهرمان با نژادی از گابلین‌های کوچک دوست‌ می‌شوید و سعی می‌کنید از جامعه اسمورف مانند آن‌ها در برابر نابود شدن به دستان دشمنان ترسناک، محافظت کنید.
Gnomes & Goblins
فارو می‌گوید:

ما سعی کردیم این عنوان را طوری طراحی کنیم که کسی که یک گیمر محسوب نمی‌شود و از قبل با واقعیت مجازی تجربه نداشته است، بتواند بدون این‌که احساس کند به مهارت خاصی نیاز دارد از این عنوان لذت ببرد و از طرف دیگر سعی کردیم که این تجربه یک فیلم بدون انفعال نباشد که مخاطب فقط به تماشای آن بنشیند. این تجربه باید جوری باشد که مخاطب احساس کند که به فعل‌وانفعالات عادی زندگی خود می‌پردازد. این روش باید به گسترش رابطه بین کاراکترها و مخاطب کمک کند.

Gnomes & Goblins
نویل اسپیتری (Neville Spiteri) مدیرعامل Wevr می‌گوید:

این پروژه جزو آن پروژه‌های جذابی است که عناوین مشابه را به‌راحتی از دید خارج می‌کند. عناوین که در واقعیت مجازی مانند تعریف یک سفر هستند برای ما همچنان جزو کار‌هایی است که می‌توان با آن عشق و شور را به مخاطب انتقال داد. ما همچنان و همیشه به فضای روایتگری داستان به‌صورت مجازی به‌اندازه فضای غوطه‌وری باور داریم.
و ما از عنوان سرگرمی و بر اساس موقعیتی TheBlu چیز‌های زیادی در مورد ساخت تجربه واقعیت مجازی یاد گرفتیم و حال نوبت این محصول بزرگ‌تر است که آن‌هم چیزهای زیادی به ما یاد داد. واقعیت مجازی به تکامل پیدا کردن ادامه داد. سخت‌افزار این فناوری هرسال بیشتر پیشرفت می‌کند. و ما شاهد حجم وسیع‌تری از عناوین هستیم. و ما از بزرگ‌ترین طرفداران واقعیت مجازی هستیم که معتقدیم باید موج بعد موج همراه این فناوری سفر کرد.

Gnomes & Goblinsفارو اولین بار (قبل از پیشرفت چشمگیر این فناوری در سال 2017) در سال 2015 (اولین روز‌های واقعیت مجازی مدرن) و بعد از دیدن مجموعه واقعیت مجازی TheBlu تصمیم به کار بر روی این پروژه گرفت. در سه سال اول فارو و گروهش (با پشتیبانی شرکت‌های تولیدکننده‌ بانام‌های Madison Wells Media و Golem Creations(که متعلق به خود فارو است)) به توسعه این تجربه کاراکتر محور ادامه دادند و هم‌زمان با آن به مشاهده آخرین توسعه‌های فناوری غوطه‌وری ادامه دادند.
Gnomes & Goblins توسط فروشگاه‌های Oculus، SteamVR و Viveport و در دوم مهرماه برای هدست‌های PC VR منتشر می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این عنوان می‌توانید به سایت رسمی آن مراجعه کنید.

منبع VRScout

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.