اخبار و نقد بازی و نرم‌افزار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، بررسی هدست های واقعیت مجازی oculus , htc vive , valve index , PSVR

استفاده از فناوری واقعیت ترکیبی در WeatherChannel

کانال هواشناسی یا خودمانی تر weather channel بخش جدیدی را راه اندازی کرده که نکات ایمنی را قبل از وقوع طوفان دوریان از طریق واقعیت ترکیبی به مردم آموزش می دهد.

تکنولوژی واقعیت ترکیبی نکات ایمنی مورد نیاز هنگام وقوع یک بلای طبیعی را با تصویر سازی سه بعدی نمایش می دهد.

شبکه هواشناسی با تکنولوژی واقعیت ترکیبی غریبه نیست. طی دو سال گذشته، این شبکه با متخصصان واقعیت ترکیبی با نام Future Group همکاری داشته تا بتواند نکات ایمنی در هنگام وقوع بلا های طبیعی را از طریق واقعیت ترکیبی به مردم ارائه دهد. نتیجه این همکاری ایجاد کولاک های مجازی، آتش سوزی ها، گردباد های بسیار واقعی و سیلاب ها در محیط واقعیت ترکیبی است.نمونه ای از ویدئو های قبلی را ببینید

به تازگی شبکه هواشناسی بخش جدیدی از شبکه اش را معرفی کرده که در آن بخش از واقعیت ترکیبی جهت آموزش مرحله به مرحله کاربران برای مقابله با یک طوفان کشنده احتمالی استفاده می کند. این بخش با مجری گری هواشناس تلویزیون، استفانی آبرامز، از محیط واقعیت ترکیبی برای ارائه نکات مهم ایمنی و تخلیه خانه استفاده می کند.

آبرامز در حالیکه در حیاط جلوی یک خانه در محیط واقعیت ترکیبی ایستاده است، نکات ایمنی را از ۴۸ ساعت قبل تا دقایقی قبل از رسیدن طوفان توضیح می دهد. در همان حین که به گزارش دادن ادامه می دهد، هرچقدر که آب و هوا نامساعدتر می شود، محیط اطرافش بهم ریخته تر و طوفانی می شود.

در طی ۴۸ ساعت، آبرامز با کمک نمودار واقعیت ترکیبی، شروع به توضیح درباره وسایل ضروری ای می کند که باید هنگام تخلیه خانه در کوله پشتی قرار دهیم. این کوله پشتی شامل رادیوی باتری دار، بسته کمک های اولیه، غذا و آب برای سه روز و همچنین چندین چیز ضروری دیگر برای زنده ماندن است. آبرامز روش صحیح ایمن سازی خانه تان در برابر آسیب های احتمالی را ۲۴ ساعت قبل از ورود طوفان به خشکی توضیح می دهد.

هنگامی که در حال توضیح دادن است، کرکره های خانه سه بعدی پشت سر خبرنگار بسته می شوند. در همین حال، اشیاء ای که روی چمن افتاده اند ناپدید می شوند. هنگامی که درباره درصد احتمال تخلیه خانه صحبت می کند، میبینید که خودروی شاسی بلند پارک شده در روبروی خانه شروع به عقب رفتن می کند. در هنگام ورود طوفان به خشکی، طوفان های شدید باد و آوار دور تا دور خبرنگار را میگیرند که برای جلوگیری از برخورد با درخت نخلی که در حال افتادن است به سختی جا خالی می دهد.

بخش واقعیت ترکیبی شبکه هواشناسی با همکاری شرکت بیمه استیت فارم راه اندازی شده است. اولین بخشیست که دارای اسپانسر است و شکل جدیدی از بازاریابی رسانه ای را معرفی می کند که از تکنولوژی واقعیت ترکیبی برای انجام تبلیغات در هنگام پخش یک برنامه استفاده می کند.

به عنوان مثال در این بخش، هواشناس آبرامز توجه کاربر را به سمت گزارشی خبری می برد، که در حین آن آرم و توضیحات شرکت فارم استیت به صورت پراکنده در تصویر دیده می شوند که این یک نوع تبلیغ نامحسوس برای این شرکت محسوب می شود. اسپانسرهای آینده به طور نا محسوس درون محیط های واقعیت ترکیبی معرفی خواهند شد، البته طوری که توجه شما را از محتوای مهم آن مطلبی که در حال تماشای آن هستید دور نکنند.

شبکه هواشناسی امیدوار است که تکنولوژی واقعیت ترکیبی را تا سال ۲۰۲۰ با ۸۰ درصد از برنامه هایش ادغام کند.

 

منبع vrscout
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.